Това е изключително важна част и доста съдбоносна за привличането на клиенти и правилното представяне на продуктите на всяка марка.
Освен ясна визия, витрината трябва да е въздействаща. Емоцията е основната причина клиентите да пазаруват и ако е правилно проектирана и реализирана, витрината може да гарантира голям процент продажби на съответната фирма.
Като начало е добре да се подберат цветовете. Ако ще се поставя само един продукт , избираме неутрален фон (примерно сиво ), а самия продукт трябва да бъде в силно въздействащ цвят като червено, турско синьо, жълто и т.н.
Ако са много продуктите се внимава с тяхната комбинация на цветове и форми. При тях може да се създаде оптическа илюзия или да се демонстрира някаква ситуация, в която те се употребяват.
При постигнат краен проект е важно да се консултирате с хора, които грам не разбират от идеята ви и дизайна, за да разберете обикновените минувачи дали схващат какво предлагате.
Ето няколко добри световни решения за успешна и привличаща витрина:
Източник

Магазин за парфюми. Елемента с отливка на нос безспорно ще привлече внимание на минувачите. Дори може да предизвика усмивка. Това е добър път към успех, тъй като щастливите хора пазаруват с удоволствие.

Много ефектно решение за витрина на книжарница. Идва ти чак да дръпнеш книжките... :)

Акцента, който са направили с жълтата боя не може да бъде подминат.

Кой не би искал да надникне в подобна приказка...

Няма минувач, който да не се обърне от любопитство към подобно решение.




Интересни решение за обувки и чанти.

Ясно , запомнящо се и изчистено.

Предизвикваща емоция - празник, роднини....подаръци.
![[CasaGiardino] ♡ Uliveto...lina kuznetsova | Flickr - Photo Sharing!:](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/4a/c8/0e/4ac80e9dcf39e71d39024cf1f3ec3418.jpg)
Изборът да бъде поставено работното място на готвачите зад витрината,
предизвиква уют и желание за хапване....мигновено.

Цветно и детско...Сладолееед :)

Определено се забелязва и предизвиква внимание.

Нелогично, но и много идейно...